Programi i Transparencës
| 
Programi i Transparencës
 Shkolla Shqiptare e Administratës Publike  | 
| Rreth autoritetit | 
Kuadri ligjor rregullator
 Tekstet e plota  | 
E drejta për t'u informuar dhe për t'u ankuar | 
| Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi ASPA | Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të ASPA | Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat | 
| Shërbimet që ofrohen nga ASPA | Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të ASPA | Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve | 
| Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve | Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga ASPA | Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga ASPA | 
- Struktura organizative/Organigrama
 - Struktura e pagave
 - Funksionet dhe detyrat e ASPA
 - CV-të dhe pagat e nëpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të ASPA, përshkrim të proçedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
 - Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të ASPA për të marrë vendime
 - Proçedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e ASPA (Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave - Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve)
 
- Legjislacion ndërkombëtar
 - Legjislacion kombëtar
 - Vendim Nr. 22, datë 9.1.2025
 - Akte nënligjore
 - Rregullore
 - Kodi i sjelljes
 - Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit
 - Strategji
 - Raport Vjetor 2022
 - Raport Vjetor 2023
 - Raport Vjetor 2024
 - Manuale/dokument politikash, që ka lidhje me funksionet e ASPA dhe që prek publikun
 - Udhëzues për parandalimin dhe adresimin e dhunës, ngacmimit dhe ngacmimit seksual në mjedisin e punës në institucionet e administratës shtetërore.
 
- Koordinatore për të drejtën e informimit: Alketa Arapi
 - Email: alketa.arapi@aspa.gov.al
 - Adresa: Bulevardi "Zhan D'Ark", nr.33, Tiranë
 - Numër kontaki: 04 224 0759
 - E hënë - E enjte: 08:00 - 16:30
 - E premte: 08:00 - 14:00
 - Kërkesë për informacion
 - Formular ankese
 
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara:
- Buxheti i miratuar 2025
 - Buxheti i miratuar 2024
 - Detajimi i fondeve per shpenzimet korrente 2023
 - Detajimi mujor i planit buxhetor të vitit 2023
 - Detajimi mujor i planit buxhetor të vitit 2021
 - Detajimi mujor i planit buxhetor të vitit 2020
 - Detajimi i planit buxhetor të vitit 2019
 - Detajimi mujor i planit buxhetor të vitit 2019
 
 - Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
- Raport Monitorimi Janar-Gusht 2025
 - Raport Monitorimi Janar- Prill 2025
 - Raport monitorimi për vitin 2024
 - Raport Monitorimi Janar-Gusht 2024
 - Raport Monitorimi Janar-Prill 2024
 - Raporti i monitorimit te buxhetit 8-mujor per vitin 2023
 - Raporti i monitorimit te buxhetit 4-mujor (2023)
 - Raporti i monitorimit 01.01.2023-31.12.2023
 - Raporti i monitorimit per vitin 2022
 - Raporti i monitorimit të zbatimit të buxhetit Janar-Prill 2021
 - Raporti i monitorimit 12-mujor 2019 MF
 - Raporti i monitorimit 12-mujor 2018
 
 - Donacione, sponsorizime
 - Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara
 
- Lista e kontratave të lidhura (përfshirë shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve) 2024
 - Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik:
- Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik 2025
 - Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik 2024
 - Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik 2023
 - Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik 2023 i ndryshuar
 - Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik 2022
 - Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik 2021
 - Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik 2020
 - Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik 2019
 - Regjistri i realizimeve të procedurave të prokurimit publik 2023
 - Regjistri i realizimit te procedurave te prokurimit publik 2024
 
 
- Njoftimi dhe konsultimi publik
 - Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
 - Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
 - Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
 - Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve
 - Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike
 - *Shënim:
 - Shkolla Shqiptare e Administratës Publike nuk është një organ publik në veprimtarinë administrative që nuk ka iniciativë për propozimin e akteve ligjore.
 
- Lista e dokumenteve që administrohen nga ASPA me afatet e ruajtjes
 - Formën e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
 - *Shënim:
 - Shkolla Shqiptare e Administratës Publike administron dokumentacion në format: (elektronik dhe kopje fizike)
 
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga ASPA*
 - Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve*
 - Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim*
 - Procedura e ankimimit*
 - *Shënim:
 - Shkolla Shqiptare e Administratës Publike nuk është një organ publik në veprimtarinë administrative të së cilit përfshihet dhënia e subvencioneve, ndihmave shoqërore apo ndihmave shtetërore.
 
- Njoftime të ndryshme:
 - Raport Vjetor 2022
 - Raport Vjetor 2023
 - Raport Vjetor 2024
 - Vlerësimi i Impaktit të Trajnimit
 - Publikime
 - Statistika
 - Projekte
 - Bashkëpunime etj.
 - Vlerësimi i cilësisë
 - *Shënim:
 - AP vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.
 
Në përputhje me nenin 7 të Ligjit nr.119/2014 “Për të Drejtën e Informimit” Shkolla Shqiptare e Administratës Publike ka përgatitur programin e transparencës. Informacioni i bërë publik në këtë program, synon të bëjë transparencën e veprimtarisë së punës së ASPA-s, nëpërmjet pasqyrimit të detajuar të tij në faqen zyrtare aspa.gov.al, si dhe në mjediset e pritjes së publikut.
Dokumentacioni i bërë publik përditësohet në mënyrë të vijueshme në përmbajtje. Faqja zyrtare e ASPA-së është lehtësisht e përdorshme, pasi është ndërtuar në atë formë që mundëson informacion për publikun, pa pasur nevojë për kërkesë. Në rubrikat e faqes zyrtare pasqyrohen edhe informacione që karakterizohen nga kufizime të identifikimit të të dhënave personale për shkak të ruajtjes së privatësisë së individëve/subjekteve të të dhënave, etj.
Parimet kryesore në të cilat mbështetet Programi i Transparencës së ASPA-së janë:
1. “E drejta për informim” është e drejtë Kushtetuese e parashikuar në nenin 23 të saj, e aksesueshme nga të gjithë pa asnjë përjashtim.
2. Prezumimi i publikimit maksimal të të dhënave: ASPA ushtron funksione publike, për rrjedhojë informacioni që rrjedh nga veprimtaria e tij publikohet në përputhje me legjislacionin në fuqi.
3. Zbatimi korrekt i ligjit dhe dispozitave ligjore që rregullojnë në mënyrë të posaçme veprimtarinë e ASPA-së dhe përkatësisht: Ligji nr. 9887, datë 10.03.2008 “Për mbrojtjen të dhënave personale” i ndryshuar, Ligji nr.119/2014 “Për të drejtën e informimit”.
4. Informacioni përshtatet në gjuhë të qartë e të kuptueshme.
5. Organ mbikëqyrës i procedurave të informimit publik është Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale”.
6. Rishikimi i programit të transparencës bëhet sipas së njëjtës procedurë, përmes së cilës është bërë miratimi i tij.
7. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë:
• i plotë;
• i saktë;
• i përditësuar;
• i thjeshtë në konsultim;
• i kuptueshëm;
• lehtësisht i aksesueshëm;
• i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të autoritetit publik.
Në përputhje me këtë program transparence të miratuar, ASPA vendos në dispozicion të publikut në faqen e tij të internetit aspa.gov.al dhe në mjediset e pritjes së publikut, kategoritë e mësipërme, në një menu të veçantë të titulluar “Transparenca”.
Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale monitoron zbatimin e ligjit për të drejtën e informimit, duke nxitur parimin e transparencës në punën e autoriteteve publike, veçanërisht duke sensibilizuar dhe informuar për çështje të së drejtës së informimit.
Komisioneri bën rekomandime për autoritetet publike, lidhur me konceptimin dhe zbatimin e programeve institucionale të transparencës.
  
